PENGEDAR SHAKLEE YANG MESRA YANG PERLU DI HUBUNGI DI JERTEH BESUT TERENGGANU

Anda berada di JERTEH dan nak dapatkan produk Shaklee dengan segera?


jangan susah hati ye..u all boleh pilih nk contact distributor/agen shaklee yang berdekatan dengan kediaman/tempat kerja u all sebab kami menyediakan perkhidmatan COD (cash on Delivery) secara percuma di sekitar kawasan yang dinyatakan. Kalau rasa-rasa nk mintak pos pun boleh, no problem at all :)



di sini saya nak kenalkan diri..saya Puan Izma Anis  menetap di Pasir Puteh dan memang menyediakan perkhidmatan COD vitamin Shaklee hingga ke JERTEH dan sentiasa mempunyai Stok Vitamin Shaklee (ready stok) 

jika Vitamin yang u all nak beli tu tiada dalam stok saya..insyaAllah saya akan usahakan dengan kadar yang segera untuk bagi ada (biasanya stok yang hot saya simpan kat rumah)

bila u all dah jadi pelanggan saya..barulah saya bersedia memberikan konsultasi secara percuma dan bila-bila masa sahaja hingga cik puan dan tuan-tuan puas hati

jadi jangan segan-segan nak sms saya..nak whatsapp saya ye

nombor saya

012-9900 190
SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...