Apa Yang Best Tentang Teh Tarik Madu Pok Mat Pulau Pisang

Sebut je tentang Teh Tarik Madu pok Mat pasti ramai yang dah terbayang buih-buih menggunung bak larva gunung berapi tu kan..asal sebut je terus kecur liur ni..bertuah sungguh badan sebab Teh Tarik Madu asli ni memang berasal dari kelate..tak menjadi satu kesusahan buat saya time kepingin sangat nak minum teh tarik madu ni..Terima Kasih banyak-banyak Pok Mat sebab pandai menginovasikan air teh beng sedakk bedo'oh


Apa Yang Best Sangat Teh Tarik Ni?


Pertama kali minum..saya tak mampu pun nak selami rasa enaknya teh tarik sejuk tu..sebab nya..fikiran saya lebih tertumpu pada buih air yang melimpah kat gelas tu..jakun barang kali..jadi apa yang masuk mulut macam tak sedar..dah la time minum tu duk tengok keliling semua orang pun order air yang sama..bayangkan setiap meja yang ada di penuhi dengan gelas-gelas teh tarik madu je..sungguh awesome!!

Okeh..saya minum gelas yang kedua..masa ni baru rasa air teh beng yang bersoho sangat di Kelate ni..dah menjadi tempat wajib pada sesiapa yang mai kelate..kena singgah try Teh Tarik Madu Pok mat ni kan..tapi apakan daya..time ni perut dah kenyang..jadinya saya hanya mampu habiskan air dengan keindahan fizikal Teh Tarik madu ini je..Time tu saya makan nasi berlauk..daging goreng kat sini sedap..wajib cuba ye..lembut molek..senang anak-anak nak makan pun

Bila dah balik..baru la terangau-angau dengan kenikmatan Teh Tarik Madu ni..time ni la rasa frust sebab tak minum betul-betul..tak nikmati betul-betul..sibuk sangat duk perati luar kawasan..al maklumla..bawak khalifah kecik yang tengah aktif..sebelah tempat makan ni pulak ada mini playground..apa lagi..anak-anak kami ni bukan datang sebab nak makan dah..memang nak tuju kat tempat main tu je la..



view kat sini pun best..sebab betul-betul sebelah sungai Kelantan..nak naik bot pusing sungai pun boleh..perkhidmatan memang di sediakan.





ok..sambung balik kes angau tadi..atas belas ihsan suami..2/3 hari lepas tu kitorang gi lagi..kali ni betul-betul nak fokus minum Teh Tarik Madu je..makan tetap makan..tapi fokus kat air tu la yang kena lebih. Confirm Sedap!! Teh Tarik Madu Pok Mat memang berbeza dengan air Teh beng biasa..bagi penggemar Teh Beng seperti saya..memang dapat beza rasa air tu macam mana..citarasa masing-masing kan..tapi bagi saya memang ada kelainan dan saya suka Teh Tarik Madu Pok Mat ni (suami saya cakap biasa je..orang lelaki biasalah kan..faham dah dia..hee)




Start dari situ..maka bermula lah saya menjadi antara peminat tegar Teh Tarik Madu Pok Mat..paling saya suka..Layanan Mesra Pok Mat sangat TERBAIKKK..senyuman tak pernah lekang dari bibir (pelaris ni) asal kita pandang je Pok Mat..pasti dia akan tegur kita dulu..tabik spring la Pok Mat..saya sangat saluteee (ni antara sebab saya nak gi sokmo kedai pok mat)

ini kisah 2/3 tahun yang lepas..masa ni hanya kedai Pok Mat je yang ada dan yang meriah kat sini..sekarang ni dah macam -macam kedai ada sekitar kawasan ni..kedai jual kuih,kedai aiskrim nyor,kedai macam-macam lagi la..dah makin happening kawasan ni ha

sekarang ni kalau pergi pun..saya lebih suka gi santai-santai je..bawak anak-anak gi main sambil minum Teh Tarik Madu..time cuti sekolah memang kami tak gi..bagi peluang kat orang luar yang nak try keistimewaan Teh Tarik Madu & Sup Kepala Ikan..Sup Kepala Ikan Pok Mat pun terbaikk..memang betul-betul sedap..kualiti ikan terjamin..yang betul-betul segar je yang di masak.



ok..Jom layan gambar-gambar Teh Tarik Madu ni..sebab suka sangat ngan Teh Tarik Madu..hanya gambar Teh Tarik Madu je la yang saya snap..hehehe












Nak dapatkan Produk Shaklee bersama Konsultasi yang Tepat &Mesra..
boleh hubungi saya ye


PUAN IZMA ANIS
012-9900. 190



SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...