PENGEDAR SHAKLEE YANG MESRA - PENGHANTARAN PANTAS DENGAN KONSULTANSI TERBAIK

MENCARI PENGEDAR SHAKLEE PALING MESRA  DI SEKITAR ANDA? SERVIS PENGHANTARAN SELURUH MALAYSIA..PERKHIDMATAN COD KE KAWASAN BERHAMPIRAN 

  • KOTA BHARU
  • PASIR PUTEH
  • PASIR MAS
  • JERTEH



ANDA SEMUA  PERLU HUBUNGI SAYA UNTUK SEMUA INI..JOM KENALI PENGEDAR YANG MESRA DAN KENAPA PERLU DAPATKAN PRODUK SHAKLEE DARIPADA SAYA =)


Bagi yang mempunyai masalah kesihatan juga yang nak dapatkan Vitamin kecantikan..biasanya perlu mendapatkan produk bersama konsultansi yang betul dan berpanjangan..bukan nya sekali beli terus senyap sunyi dah takde follow up untuk mengetahui perkembangan pelanggan. Ini satu masalah besar buat pelanggan, kerana mereka (selepas pembelian) masih perlu khidmat nasihat berkaitan produk..bagimana kesan langsung/mahupun kesan tak langsung,cara vitamin bertindak balas dengan badan..adakah normal atau tak normal , semua tu perlu di ambil peduli.


Insya Allah, jika anda dapatkan servis daripada saya..sehingga berpuas hati dan sentiasa keep in touch gitu=)



Biasanya di Fb saya lebih dikenali sebagai kak Mesra  FB: Mesra Muslimah..bagi yang dah sedia kenal, saya memang mesra orangnya, jadi tak perlu segan-segan jika anda nak ceritakan masalah kesihatan, masalah kulit penjagaan  tubuh, segala-galanya boleh kongsi dengan kak Mesra ye. Mungkin perbezaan kak Mesra dengan Pengedar Shaklee lain adalah bab level "mesra" tu lebih sikit..hehehe..dan pastinya kak Mesra lebihkan "SENYUM" untuk anda semua berbanding orang lain. Bila kita sentiasa senyum, pelanggan pun takde rasa asing nak berborak ngan kita kan.







SERVIS TERBAIK DARI KAK MESRA


 Seperti sedia maklum, selain the best konsultasi (yang tepat dan betul) , kak Mesra akan sentiasa kongsi ilmu kesihatan dan kecantikan (melalui group whatsapp) yang ini kak Mesra akan minta kebenaran dulu jika pelanggan-pelanggan kak Mesra setuju nak join group whatsapp kami. Segala tips kesihatan kak mesra update kat group, kita tak borak yang merapu..segalanya pasal ilmu=)




WILAYAH TAKLUKAN COD KAK MESRA


Kak Mesra akan menghantar produk selamat ke tangan pelanggan bagi mereka yang hampir dengan kawasan COD kak Mesra..bila COD kelebihan nya kita dapat bertemu mata dengan pelanggan dan terus bagi konsultasi secara berdepan, itu yang best. Biasanya Pelanggan akan dapat rasa aura sebenar servis yang best bila bercakap berdepan gini kan. bagi yang tinggal sekitar KOTA BHARU, PASIR MAS, PASIR PUTEH DAN JERTEH..dapatlah kita ber 'COD'


yang jauh dari kawasan taklukan, tiada yang mustahil..konsultansi secara maya pastinya takkan berubah sedikit pun, input tetap sama. Yang nak dapatkan produk Shaklee..seperti biasa.. kita pos laju kan pesanan anda.. order hari ni, Insya Allah hari ini kita pos (jika bayaran di terima sebelum petang) 







Bagaimana Nak Order? 

Takde kena ikut syarat peraturan yang remeh pun.. servis kak Mesra kan relax aje, santai dan best.. whatsapp @sms je ke nombor kak Mesra.. bagitau nak Vitamin apa (jika dah biasa beli) yang baru, 
Bagitau je masalah anda, kita bincang, deal bebaik, capai persetujuan, terus proceed.. kak Mesra akan bagi detail bayaran, no akaun dan sebagainya melalui mesej, senang bukan? 

Yang khidmat Cod.. set time, jumpa, terima barang &bayar.. ok kan=) 

Jadi apa di risaukan lagi,  hubungi kak Mesra ye=)





PENGEDAR SHAKLEE YANG MESRA


012-9900-190


COD:KOTA BHARU, PASIR PUTEH, PASIR MAS, JERTEH/BESUT



POS SELURUH MALAYSIA





SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...