CARA SELAMAT ATASI EYE BAG,MATA LEBAM, MATA PANDA DENGAN EYE TREATMENT CREAM

Masalah yang boleh dikatakan biasa bagi kaum wanita adalah lebam di bawah mata. Walau secantik mana pun kita, tapi bila dark circle ni wujud memang akan mencacatkan penampilan kan? Bukan setakat hitam malah kulit disekitarnya berkedut pulak tu. Maka akan kelihatan seperti orang yang sakit dan tidak sihat. 



Ramai wanita dah mula sedar hakikat ini dan mula mencari tips atau petua bagaimana untuk mengatasi serta menghilangkan terus kesan lingkaran hitam di bahagian mata ini

Sebab Kenapa Timbulnya Masalah Dark Circle

Kebanyakan yang menghadapi masalah ini ialah wanita dan kaum ibu khususnya. Puncanya dikaitkan dengan tidur tak cukup dan kurang rehat. Ini bermakna mata dipaksa bekerja keras menyebabkan pembuluh darah sekitar mata terpaksa bekerja berkali ganda sehingga wujudnya bayang-bayang bawah mata.

Jika anda perlu berjaga malam, pastikan pada siangnya anda cukup tidur dan rehat. Anngota badan pun perlu berehat untuk memastikan fungsi badan sentiasa baik dan segar.

Ada yang mengaitkannnya dengan faktor keturunan. Cuba lihat pada mata ayah dan ibu anda. Adakah bahagian bawah mata mereka ada rona hitam?

Jika ada dan seawal usia remaja rona hitam telah muncul di bawah mata anda, berkemungkinan besar ia adalah faktor keturunan.

Apabila bekerja dengan komputer, cubalah untuk berehat dari memandang skrin komputer .Walaupun sekejap aje. Secara tak langsung, anda sebenarnya anda tengah merehatkan mata dari terus terpaksa bekerja. Mata akan menjadi letih. 



Jika terus dipaksa, corak kulit bawah mata akan kebiruan atau bertambah gelap. Ini kerana berlakunya pembesaran pembuluh darah. Semakin banyak darah yang ada di kawasan bawah mata, itu yang membuatkan warnanya kelihatan lebih gelap berbanding warna kulit muka yang lain.

Petua Untuk Hilangkan Lebam di Bawah Mata



1. Banyakkan meminum air kosong.
Lebih lebih lagi jika anda seorang aktif melakukan pelbagai aktiviti. Pengambilan air kosong amat baik untuk menjaga kesegaran kulit mata.

2. Makan sayur-sayuran hijau
Andainya anda kurang nutrisi, mulai sekarang tambahkan sayuran hijau dan makanan yang kaya dengan antioksidan dalam menu harian.



3. Gunakan timun atau tomato
Hirisan timun ataupun tomato boleh anda tekapkan pada kedua-dua mata selama beberapa minit. Ataupun boleh tekapkannya semalaman sebelum masuk tidur.


SAYA AJARKAN CARA LEBIH MUDAH

Kelebihan Eye Treatment Shaklee

Krim ini boleh mengurangkan eye bag dan lingkaran hitam dengan cepat, mudah dan berkesan. Kelebihan yang nyata ialah mampu mengurangkan kemunculan garis-garis halus serta kedutan sekaligus menghilangkan sembap bawah mata dengan membekalkan nutrien yang mencukupi di kawasan tersebut. 



Terbukti Secara Kliikal  iaitu :-
  • 233% mampu mengurangkan kedutan dalam masa DUA Minggu
  • 120% meningkatkan kekenyalan dan keanjaan kulit dalam masa DUA Minggu
  • 209% mampu kurangkan garis-garis halus dalam masa LAPAN Minggu
  • 32% tingkatkan kemampuan kulit untuk menahan lembapan dengan lebih lama iaitu dalam masa LAPAN Minggu
  • Tona Kulit Lebih Sekata
  • Kandunagn Botani Anti-Penuaan dan Vitamin Cyang memberi kesan pasa kulit halus dan nipis (Khusus bahagian mata)
  • Hipoalergenik, Dia kui oleh pakar Oftamologi selamat untuk pengguna kanta lekap.

Harga untuk satu unit Enfuselle eye treatment ini adalah cuma RM52.50 sahaja (14ml)


Bila dah guna, memang puas hati lihat kesannya.

Jom lihat Testimoni=)


Nak dapatkan produk ini bersama konsultasi yang TEPAT & MESRA

Hubungi saya 012-9900 190

Izma Anis Ismail
SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...