SET MENYUSU BUAT IBU BERTENAGA DAN ANAK KENYANG SEMPURNA

KEISTIMEWAAN SET MENYUSU SHAKLEE


Alhamdulillah..sekarang ini semakin ramai ibu-ibu moden di luar sana telah terbuka hati & fikiran utk menyusukan bayi secara eksklusif. Kita semua sedar tentang kebaikan susu ibu. Kebaikan susu ibu memang tiada tandingannya. Walau mahal macam mana pun susu lembu yg ada di pasaran pada hari, tidak dapat menandingi kehebatan susu ibu.

Menyusukan bayi memang menjadi momen indah bagi ibu-ibu yang jatuh cinta dgn dunia penyusuan susu ibu. Bagi mendapatkan susu yang berkualiti dan penuh nutrisi, ibu-ibu hendaklah menjaga pemakanan iaitu dengan mengamalkan diet yang seimbang dan berkhasiat, tinggi protein,kalsium dan zat besi. Namun tidak dinafikan kesibukan seharian membuatkan ibu-ibu tidak dapat menikmati hidangan seimbang ini





Disebabkan situasi ini, ramai ibu telah mencuba SET MENYUSU SHAKLEE..Alhamdulillah dengan izin Allah, rangkaian suplemen yang disarankan untuk ibu yang menyusukan anak dengan susu ibu telah membantu ramai ibu menjalani kehidupan yang lebih berkualiti. Set breastfeeding Shaklee bukan sekadar milk booster (membanyakkan susu) tetapi ia adalah rangkaian vitamin dan mineral keperluan ibu yang menyusukan anak, supaya ibu dapat:







1)Lebih Bertenaga



2) Tiada stres/tekanan perasaan

3) Mengelakkan meroyan

4) Mengurangkan sakit badan (sakit urat)

5) Kurang mengantuk (di waktu yang tak sepatutnya mengantuk)

6) Perbaiki keintiman suami isteri



7) Memiliki wajah berseri-seri


8) Mencantikkan kulit dan kuku

9) Mengawal berat badan






10) Banyakkan susu 




Shaklee menyediakan set menyusu terbaik bagi memenuhi keperluan nutrien seorang ibu. Yang pastinya ibu tidak perlu risau akan kesan sampingan dgn pengambilan suplemen ini kerana Shaklee diperbuat dari bahan-bahan semulajadi yang ditanam secara organik, pasti selamat dan sesuai buat semua




SET PENYUSUAN TERBAIK DARI SHAKLEE






ALFALFA


Raja segala tumbuhan, membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSU.


Alfalfa ialah milk booster (makanan penambah susu) yang telah digunakan sejak turun-temurun di Amerika Selatan. Ia adalah tumbuhan yang sangat kaya dengan protein, kalsium dan klorofil. Alfalfa mengandungi banyak nutrien penting dan pelbagai vitamin seperti vitamin K, A, B1, B6, C, E, kalsium, zink dan zat besi. 


Semua bahan-bahan tersebut penting untuk pertumbuhan dan perkembangan yang sihat. 
Alfalfa juga digunakan secara tradisional untuk meningkatkan pengeluaran bekalan susu ibu.


B COMPLEX


B Complex mengandungi semua jenis vitamin B termasuk yang famous, asid folik. 
Seorang ibu menyusu memerlukan vitamin B untuk metabolisma, menukarkan makanan kepada tenaga, mengurangkan stess dan menghasilkan susu. 
Bukan saja ibu hamil, ibu menyusu juga perlukan asid folik.
Vitamin B complex merupakan vitamin yang diperlukan oleh anda dan bayi anda setiap hari bagi menyokong sistem saraf dan metabolisma yang sihat. 
Vitamin B mempunyai pelbagai fungsi termasuk pengeluaran hormon, pembentukan sel-sel darah merah, penghasilan tenaga untuk sel, dan mengekalkan saraf serta kulit yang sihat. 
Ibu yang menyusui bayi perlu mendapatkan vitamin B kompleks untuk memberikan khasiatnya kepada bayi mereka melalui susu ibu.



OSTEMATRIX

Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal

Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf
Menolong mengurangkan simptom-simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan, retensi air, mudah radang dan kemurungan, sakit-sakit badan serta lenguh-lenguh badan.
Memberi sumber kalsium yang mencukupi kepada ibu-ibu dan juga anak yang disusui..
kalsium, magnesium dan vitamin D juga membantu membanyakkan susu secara tidak langsung.



VITA LEA- MULTIVITAMIN

Multivitamin menyediakan vitamin dan mineral penting untuk para ibu yang mana ianya tidak diperolehi daripada diet harian. 


Vita Lea adalah multivitamin dan multimineral, yang mengandungi 23 jenis vitamin mineral yang lengkap untuk keperluan harian. 

Membekalkan tubuh ibu dengan nutrient yang perlu agar ibu sentiasa sihat, cergas dan bertenaga. Dilengkapi dengan zat besi yang amat diperlukan oleh ibu yang menyusukan anak.

Kadar vitamin yang mencukupi membantu penghasilan susu yang banyak dan berkhasiat di samping menggalakkan kesihatan ibu dan bayi secara menyeluruh.


VITAMIN C

Vitamin C penting bagi menguatkan sistem imun dan membina kulit, 
gigi dan gusi yang sihat.


Menyusui bayi secara ekskusif dapat melindungi bayi anda dari kekurangan vitamin C.
Keunikan vitamin C Shaklee ialah, ia Sustained Released iaitu dilepaskan secara perlahan-lahan. Vitamin C tidak dapat bertahan lama dalam badan kita, jadi badan kita perlukan vitamin sebegini untuk memenuhi keperluan harian.





ESP

Komposisi utama susu ibu adalah protein, diikuti dengan kalsium, dan barulah vitamin, mineral, lemak dan lain-lain.

Protien adalah makanan sel yang mana kita tahu 25% badan kita adalah protein, unsur kedua terbesar selepas air (75% badan kita adalah air). 

Keperluan protein yang mencukupi dikatakan kunci kesihatan yang optimum – protein diperlukan untuk menghasilkan hormones, enzymes, antibodies and neurotransmitter. 

Energizing Soy Protein ini membekalkan 14 gram non-GMO Protein Soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua Asid Amoni Perlu termasuk 9 Asid Amino yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia. 

Energizing Soy Protein membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana mengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh, serta Kalsium separuh daripada jumlah keperluan seharian.


TESTIMONI




Best kan? hanya ibu je yang dapat rasa betapa bahagianya bila dapat berikan susu ibu yang terbaik si manja..anak lena selepas kenyang..insya Allah..sambil memperbanyakkan susu..vitamin yang terdapat dalam set penyusuan ni juga boleh bagi mak sihat mantap..kulit cantik berseri juga..so sekarang..kita nak mak dan anak sama-sama sihat..tak gitu?








Jika anda berminat untuk mencuba produk Shaklee boleh hubungi saya




PENGEDAR SHAKLEE YANG MESRA

id: 926721
012-9900-190
COD: PASIR PUTEH, PASIR MAS, JERTEH/BESUT

POS SELURUH MALAYSIA



SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...