TAKUT JADI AHLI SHAKLEE

Takut Jadi Ahli Shaklee


Salah satu MITOS bila jadi ahli Shaklee adalah kena menjual. Tak pasal-pasal pulak kan.

Ada pulak yang fikir kalau jadi ahli kena beli sendiri di stokis atau online.

Menyusahkan betul kan

Jawapannya,
MITOS ini MENGARUT!

Jadi ahli sebenarnya adalah untuk pakai sendiri aje. Untuk dapatkan kelebihan shaklee seperti:

- Harga Ahli
- Promosi Produk
- Cash rebate setiap bulan
- Servis dari upline

Bagi yang minat berniaga pula saya sediakan latihan intensif.

Jadi, sekarang faham kan betapa bagusnya jadi ahli.






Cuma...

-----------------------
Servis Dari Upline
-----------------------

Servis yang baik hanya akan datang dari upline yang baik.

Ciri-ciri upline yang baik seperti:

- Sangat berilmu tentang fungsi dan teknik permakanan shaklee
- Boleh jadi kawan kamceng
- Ikhlas untuk bantu puan atasi masalah kecantikan/ kesihatan
- Servis penghantaran yang bagus.
- Ada platfom khas untuk khidmat nasihat semua ahlinya

-----------------------------
Daftar Ahli Dengan Saya
-----------------------------

- Saya pakar pemakanan produk Shaklee yang arif dengan fungsi dan tekniknya
- Motivasi saya adalah untuk mencantikkan puan dari luaran dan dalaman
- Saya ada group FB dan Whatapps khas untuk semua ahli bertanya atau berbincang tentang masalah ksihatan dan penyelesaiannya.
- Saya membuat penghantaran 1-2 hari bekerja kerana saya ada stok yang cukup.



untuk keterangan lebih detail bleh klik kat sini-----> Join Ahli Shaklee
Jadi, apa tunggu lagi.


hubungi saya sekarang

Izma Anis
id: 926721
tel: 012-9900 190
SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...