MEALSHAKE YANG SANGAT BEST!!

MEALSHAKE YANG SANGAT BEST
by Izma Anis


Percayalah cakap saya..mana-mana yang belum pernah beli mealshake kena beli..try dulu..sebab melashake ni tersangatla best..untuk makan sendiri juga special dalam minuman anak-anak kita



Mealshake ni boleh dikatakan penambah perisa dalam hidangan..kalau buat air milo buh mealshake..milo jadi lagi sedap..dalam air susu dutchlady tu..susu lagi best..lagi creamy..nak letak dalam lempeng..yg suka makan lempeng@pancake tu larr..sedap lempeng anda..trust me=)


hanya tambah 1sudu Mealshake,tak nak letak strawberi pun takpe



Dari dulu sampai hari ni pun..tiap kali saya buka penutup Mealshake ni..saya akan jatuhh 'chenta' dengan aromanyaaa...hmmmmmmm

saya akan sedut dulu aroma itu dalam2..hehe
saya sendiri menggemari mealshake..biasanya saya letak dalam air milo sejuk..suam2 pun boleh..untuk dewasa cam saya ni..letak satu sudu makan tu..sekali sehari..2 kali sehari pun boleh




untuk anak2 dah ada sukatan tertentu yg dibenarkan..jangan main taram je..nanti cirit birit pulak kalau terlebih minum..satu sudu kecil dah memadai..buat satu jug terus..bleh minum banyak kali..sebab mealshake untuk kanak-kanak ni tersangatla jimat penggunaannya..1 sudu kecik sekali sehari je..so kalau anak2 jenis suka sngat mealshake ni..buat siap2 dlm jug besar..letak dlm peti ais..boleh la minum banyak kali..sampai ke malam terus pun boleh













saya tak nak citer panjang pasal kelebihan,bagi ringkas je..sesuai kat sape mealshake ni..memang sesuai bagi kat semua peringkat umur..sebab entry ni nak bagitau pasal MEALSHAKE YANG SANGAT BEST!!

penerangan lanjut pasal Mealshake bleh klik kat entry terdahulu di sini
































Apa kelebihan MEALSHAKE?
✔ untuk kecantikan kulit
✔ untuk mengurangkan masalah sembelit di kalangan kanak-kanak.
✔ untuk antioksida
✔ untuk bantu anak lebih fokus
✔ memberi tenaga dan menguatkan sistem imun anak-anak
✔ meningkatkan selera makan anak yang picky eater
✔ merawat ekzima





Nak Order? silakan..dapatkan dengan saya yang mesra



Puan Izma Anis

id: 926721
tel: 012-9900 190





SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...