FAEDAH MENJADI AHLI SHAKLEE

Mengapa Perlu Menjadi Ahli Shaklee?

Ramai orang bertanya mengapa perlu menjadi ahli Shaklee sedangkan boleh beli je dengan distributor yang sedia ada. 

Best sangat ke menjadi ahli? 

Apakah kebaikan menjadi ahli?

Perlukah bila menjadi ahli kena membuat bisnes?

 MEH NAK JAWAB

Banyak persoalan tentang menjadi ahli Shaklee dan mengapa perlu menjadi ahli. Di sini saya sertakan FAQ mengenainya.

Bagaimana untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee?

Untuk menjadi ahli Shaklee perlu membuat pembayaran sebanyak RM65 untuk pendaftaran dan RM10 untuk urusan mengepos memberkit untuk Semenanjung dan RM20 untuk Sabah Sarawak. Pendaftaran dilakukan secara online oleh saya sebagai sponsor anda. Dan anda akan terus mendapat serta merta No. ID anda. 

Ataupun ingin berdaftar sendiri secara manual, boleh pergi ke mana-mana branch Shaklee untuk mengisi borang dan masukkan nama sponsor adalah saya (Izma Anis, ID: 926721). Dan lakukan pembayaran RM65.

Ataupun anda membuat pembelian produk Shaklee sebanyak RM650 ataupun point melebihi 200 ke atas akan mendapat keahlian secara percuma. Juga akan mendapat CASH REBATE ataupun bonus pada  bulan berikutnya. 

Perlukah untuk memperbaharui ataupun renew keahlian?

Tak perlu. Keahlian anda adalah seumur dengan pembayaran RM65.

Bagaimana perlukah untuk maintain point pembelian?

Tidak perlu seandainya anda ingin makan sendiri. Tetapi jika ingin serius berbisnes, point perlu mendapatkan point tertentu pada tahap tertentu. Jika saudara mara ataupun kawan-kawan satu office ingin membuat pembelian, pun boleh gunakan ID anda. 

Perbezaan harga dengan menjadi ahli Shaklee ataupun tidak ahli Shaklee?

Harga retail produk Shaklee adalah berbeza sebanyak 25% hingga 30% dengan harga ahli. Sebab itu disarankan anda menjadi ahli Shaklee untuk mendapatkan faedahnya. Anda akan dapat membeli pada harga ahli dan pada masa yang sama akan dapat kumpul point dan akan dapat CASH rebate bulan berikut jika pengumpulan point sampai pada tahap tertentu.

Kebaikan menjadi ahli Shaklee dengan saya?

Jika menjadi ahli untuk makan sendiri, anda akan mendapat tunjuk ajar sepenuh cara pengambilan ataupun jadual pemakanan vitamin. Saya akan bertanggangjawab sepenuhnya untuk membantu anda mendapatkan kesan optimum dengan pengambilan vitamin Shaklee. Pendek kata sesi kaunsultasi sepanjang hayat la.

Ataupun jika anda berminat untuk menjadikan Shaklee sebagai salah satu sumber pendapatan utama ataupun secara sampingan, saya akan bertanggungjawab untuk membimbing anda daripada zero untuk meraih pendapatan bersama Shaklee. Anda akan dibimbing bagaimana untuk melakukan pemasaran (marketing), cara untuk berblogging dan sebagainya. Dalam kumpulan kami dinaungi oleh 4 master yang bersama-sama untuk membantu anda berjaya.

Berminat?



Jom hubungi saya untuk pendaftaran.

PUAN ANIS
012-9900 190
FB: Mesra Muslimah

SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...