BLOG BERSARANG LAMA....TAPI SAYA MASIH JUAL SHAKLEE

Assalamualaikum...

rindunya nak menulis di blog..kembali menulis biarpun duluuu takdela hari-hari mengupdate blog sendiri..hehe

saya rasa masih ramai yang men'google' PENGEDAR SHAKLEE dan berjumpa blog saya bila nak cari vitamin kan..dari Pasir Puteh, Pasir Mas, Jerteh mahupun Kota Bharu

walau bukan hari-hari tapi masih ada je yang whatsapp nak cari vitamin..itu yg membuatkan saya rasa tak leh lepas tangan terus dari menulis semula di blog ini





okeh..yang nak beli Shaklee..nak mintak tunjuk ajar cara pengambilan vitamin dengan betul..nak tau kelebihan jadi ahli..semuanya lah..bleh terus whatsapp saya ye..insyaAllah saya sentiasa mesra bersama anda

terima kasih..kita jumpa lagi nanti=)





SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...